Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?
Wij van Verlaan Specialistische Dienstverlening doen zaken met Hijman Schoonmaakartikelen vanaf dat we zijn gestart in januari 1980. Wij kwamen er altijd onze spullen ophalen en dan ook meteen even bijkletsen over van alles en nog wat. Uiteraard werden er dan door Sal Hijman, die ons helaas is ontvallen, enkele moppen getapt, maar de sfeer in de zaak is anno nu nagenoeg onaangetast, en dat is knap in deze tijd. Er is altijd tijd voor de klant, altijd tijd voor een praatje zowel met directie als met het personeel en er wordt ook meegedacht als je een vraag hebt over middelen en/of machine’s. Er heerst altijd een gezellige ongedwongen sfeer, en ook de vertegenwoordiger Tarik Drissi van Hijman is altijd welkom op onze locatie, die is nagenoeg familie geworden. Ondanks dat wij nu veel materialen op locatie laten afleveren, ben ik toch met regelmaat bij Hijman in de zaak te vinden. Is het niet voor een Seminar of demo, dan wel om iets op te halen en een praatje te maken.
Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?