Onze opties

Wij bezorgen jouw (online) bestelling volgens een vast rijschema of je kunt jouw bestelling later ophalen in de winkel via onze Fast Pick Up service. Met track & trace kun je op elk willekeurig moment de status van jouw order volgen.

Fast Pick Up service

Via onze website bestellen en de bestelling ophalen wanneer jij wilt? Dat kan met de Hijman Fast Pick Up Service. Je bestelt online en kiest de datum en tijd die jou het beste uitkomt. Wij zorgen ervoor dat de bestelling op het gewenste moment voor je klaar staat. Zo makkelijk is het bij Hijman.

Levering tot in de werkkast

Goed om te weten: onze chauffeurs leveren de bestelling niet zomaar voor de deur af. Zij zetten de spullen zelf in de werkkast van jouw klant. Geen omkijken naar dus.

Levering via een HUB, duurzame stadsdistributie

Een logistiek centrum waar goederen worden ontvangen, eventueel opgeslagen en gebundeld voor levering in de stad. Mocht jij of jouw klanten gebruik willen maken van deze meest duurzame vorm van distributie, dan horen wij dit graag. Hijman heeft samenwerkingsverbanden met Simplymile en City hub.

Ons rijschema

Bij Hijman maken wij zoveel mogelijk gebruik van eigen vervoer. Vaste chauffeurs rijden op vaste routes en op vaste dagen. Dit is de meeste duurzame vorm van routerijden. Zo weet je altijd wanneer jouw bestelling wordt geleverd. De vaste leverdagen worden automatisch in onze webshop getoond op het moment dat jij een bestelling doet. Mocht u desondanks op een andere dag jouw bestelling nodig hebben, laat het ons dan weten. Wij denken graag met je mee. Samen vinden we dan de beste oplossing voor jou.

Dag:

Route:

Maandag

Amsterdam/Utrecht/Bode

Dinsdag

Amsterdam/Zuid-Holland/Noord-Holland links van A9/Bode

Woensdag

Amsterdam/Utrecht/Bode

Donderdag

Amsterdam/Zuid-Holland/Noord-Holland links van A9/Bode

Vrijdag

Amsterdam/Brabant/Noord-Holland recht van A9/Bode

 

Bezorgproblemen?

Het kan helaas gebeuren dat wij de bestelling door onvoorziene omstandigheden niet op de gewenste leverdag kunnen bezorgen. Wij zetten dan de reden op de leverbon. Deze ontvang je per mail, als je dit aangegeven hebt. Jouw bestelling ontvangt je dan op de eerstvolgende routedag.

 

Vragen of advies?

Vragen, advies of klachten?

Chat met onze binnendienst of neem contact op via: [email protected] of 020 665 95 01.

De chat is beschikbaar van ma t/m vr van 08.00 tot 17.00 uur.