Aanmelden en volgen van jouw retour

Om een snelle afhandeling mogelijk te maken, vragen we je om jouw retour via ons retourformulier aan te melden. Naar verwachting eind 2024 kunt je de status van jouwretour online volgen.

Maar je kunt natuurlijk ook iets retourneren in onze winkel.

Retourvoorwaarden

Uiteraard kun je altijd jouw bestelling aan ons retourneren. Maar, we vragen je wel eerst goed na te denken voor je bestelt. Als we daarmee een retour kunnen voorkomen, dan is dat mooi meegenomen. Want aan elke retour zijn zowel voor jou als voor ons veel handelingen verbonden.

Retourneren kan alleen binnen 45 dagen na ontvangst van de goederen. Zowel online als in de winkel. Als je online wilt retourneren, meld jouw retour dan aan met het retourformulier.

Retouren die niet aangemeld zijn met het retourformulier kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Mochten deze artikelen onverhoopt toch door de chauffeurs zijn meegenomen, dan checken we de voorwaarden en nemen contact met jou op voor verdere behandeling.

Artikelen die we niet standaard in ons assortiment hebben, moeten we eerst voor u bestellen. Deze zogenaamde “bestelartikelen” kunnen niet geretourneerd worden. De bestelartikelen zijn herkenbaar aan een * bij het artikel. Dit * vindt je terug op alle documenten. Ook op onze website staat het er duidelijk bij, als het om een bestelartikel gaat.

De creditnota ontvang je uiterlijk 5 dagen nadat je de artikelen teruggestuurd heeft. Maar wel alleen als je de retour vooraf aangemeld had.

Vragen of advies?

Vragen, advies of klachten?

Chat met onze binnendienst of neem contact op via: [email protected] of 020 665 95 01.

De chat is beschikbaar van ma t/m vr van 08.00 tot 17.00 uur.