Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?
Betaalmethoden
Hoe kun je betalen?
Contant of met cadeaubonnen
Online via iDEAL
Zelf overmaken naar NL10INGB0695610023 (BIC: INGBNL2A). Vergeet niet als omschrijving of als vrije mededeling het factuurnummer te vermelden
Tip: in Mijn Hijman kun je via het overzicht van uw openstaande facturen meerdere facturen tegelijk betalen.
Facturen
We bewaren jouw facturen en eventuele creditfacturen in Mijn Hijman. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak als nodig is.
Terugbetalingen
Zodra we jouw retourzending hebben afgehandeld, betalen we je meteen terug. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat je ze teruggestuurd hebt.
Te veel betaalde bedragen betalen we automatisch terug. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer op jouw rekening.
Per ongeluk betaald? Geen zorgen. We storten een betaling automatisch terug als we die niet kunnen koppelen aan een bestelling. Binnen 2 weken staat het bedrag weer op jouw rekening.
Betalingsherinnering en incasso
Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken. Een dag nadat jouw factuur betaald moest worden, krijg je de eerste betalingsherinnering per e-mail of per post. Zes dagen na de eerste herinnering krijg je een eventuele tweede betalingsherinnering. En weer zes dagen daarna krijg je de eventuele derde betalingsherinnering.
De vierde en laatste herinnering ontvangt je nog eens zes dagen later na de derde herinnering. Hieraan zijn gerechtelijke kosten verbonden.
Ondertussen al betaald?
Als u minder dan vijf werkdagen geleden heeft betaald, is de verwerking daarvan waarschijnlijk gekruist met uw betalingsherinnering. Je kunt de herinnering dan negeren.
Ondertussen geretourneerd?
Dan is de verwerking van uw retourzending waarschijnlijk gekruist met de betalingsherinnering. Zodra we bevestigen dat we uw retourzending ontvangen hebben, hoef je de herinnering niet meer te betalen.
Bestelling niet ontvangen?
Klopt het afleveradres? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop. Dan zoeken we uit wat er met jouw levering gebeurd is: 020-6659501 (toets 1.)
Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?