Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Wat doen wij tijdens de Corona periode? |
|
Everyday Heroes |
|
Grote schoonmaak |
|
Keurmerk op zak en daarna achterover leunen? Dacht het niet!” |
Publ. 28 oktober 2020 |
|
Publ. 12 oktober 2020 |
|
Publ. 15 september 2020 |
|
Publ. 15 september 2020 |
In deze periode hebben wij allemaal te maken met de regels en adviezen die vanuit de overheid worden opgelegd zoals de anderhalve meter afstand, geen handenschudden, mondkapjes etc. Maar wat doen wij als Hijman? |
|
Hijman Schoonmaakartikelen kiest voor EverydayHeroes als het gaat om social return en schenkt een powercertificaat.Social return is het creëren van duurzame werkgelegenheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. |
|
De schoonmaakbranche is hard geraakt in de coronacrisis, vooral die eerste maanden. Veel gebouwen - scholen, kantoren, horeca – waren wekenlang dicht geweest en schoonmaak was in die tijd niet nodig. Inmiddels zijn veel gebouwen gelukkig weer in gebruik, maar soms wel in mindere mate, veel thuiswerkers, minder drukte in de horeca. |
|
ISO 14001, ISO 9001, het MVO-certificaat, het C2C-certificaat… en zo kunnen we nog wel even doorgaan. In schoonmaakland, en daarbuiten, duizelt het van de keurmerken. Wat betekenen ze, wat moeten we ermee en wat hebben we er eigenlijk aan? Robert de Brauwer van Werner & Mertz, Marten Reinsma van schoonmaakonderneming G. Raggers&Zn en Roland Wink van Hijman Schoonmaakartikelen B.V. over de zin en onzin van keurmerken. |
Lees meer..... | Lees meer..... | Lees meer..... | Lees meer..... |
Vragen of advies?
Vragen, advies of klachten?